Obchodní podmínky
1. Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují vzájemné právní vztahy mezi poskytovatelem instalatérských služeb, Matoušem Hrdličkou, podnikajícím pod názvem Instalatérský servis Olomouc (dále jen „Poskytovatel“) a zákazníkem (dále jen „Zákazník“), který využívá služby Poskytovatele prostřednictvím webových stránek Instalatérský servis Olomouc (dále jen „Web“).
Poskytovatel je živnostník zapsaný pod IČO:17452171, a poskytuje instalatérské služby, jak jsou specifikovány na tomto webu, včetně, ale nikoli výlučně, montáže, opravy, rekonstrukce.
2. Služby a ceník
Poskytovatel nabízí následující služby:
Montáž a opravy vodovodních kanalizačních a topných systémů.
Opravy vodovodních armatur a potrubí.
Instalace a opravy topení, boilerů a kotlů.
Další instalatérské práce dle individuálních požadavků Zákazníka.
Aktuální ceník služeb je uveden na Webu a je orientační. Ceny za služby jsou uvedeny včetně DPH a mohou se lišit v závislosti na rozsahu prací, lokalitě a specifických požadavcích Zákazníka.
3. Objednání služeb
Zákazník může objednat instalatérské služby prostřednictvím kontaktního formuláře na Webu, telefonicky nebo emailem. Objednávka se považuje za přijatou, jakmile Poskytovatel potvrdí přijetí objednávky.
Potvrzení objednávky obsahuje informace o druhu a rozsahu poskytovaných služeb, termínu realizace a ceně za provedení prací.
4. Plnění smlouvy
Poskytovatel se zavazuje vykonat objednané instalatérské práce v dohodnutém termínu a kvalitě. V případě, že Poskytovatel nemůže plnit dle dohody z důvodu vyšší moci nebo jiných nečekaných okolností, bude Zákazník o změně termínu informován co nejdříve.
5. Cena a platební podmínky
Cena za poskytované služby bude stanovena na základě individuálního vyjednávání nebo dle platného ceníku. Platba probíhá formou bankovního převodu nebo v hotovosti na základě vystavené faktury.
Faktura bude vystavena po dokončení prací a Zákazník se zavazuje uhradit částku do 14 dnů od jejího vystavení, pokud není dohodnuto jinak.
6. Reklamace a odpovědnost za vady
Zákazník má právo na reklamaci, pokud výsledky provedených prací neodpovídají dohodnutým podmínkám nebo jsou vady způsobeny chybou Poskytovatele. Reklamace musí být podána písemně (emailem nebo poštou) a Poskytovatel se zavazuje na reklamaci reagovat do 14 dnů.
7. Ochrana osobních údajů
Poskytovatel zpracovává osobní údaje Zákazníků v souladu s platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů, zejména v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů a Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 (GDPR).
Osobní údaje Zákazníků budou použity pouze pro účely poskytování služeb, komunikace ohledně objednávek a fakturace.
8. Závěrečná ustanovení
Tyto Podmínky jsou platné od 1.4. 2025 a nahrazují předchozí verze. Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto Podmínky kdykoli změnit. Zákazníci budou o změnách informováni prostřednictvím Webu.
Vztahy mezi Poskytovatelem a Zákazníkem se řídí platnými právními předpisy České republiky.